آماده سازی غرفه اف آر

آماده سازی غرفه اف آر


آماده سازی غرفه اف آر

تصاویری از آماده سازی غرفه اف آر ، تولید محصولات خانگی جهت شرکت در بیست و سومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی که از تاریخ ۲۱ آذرماه لغایت ۲۵ آذرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی اهواز واقع در شده را در این پست به اشتراک می گذاریم. لازم به ذکر است ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ شب می باشد و ما در سالن خلیج فارس منتظر حضور گرم تان هستیم.

اف آر در این نمایشگاه قرار است با حضور در کنار برندهای معتبر داخلی و حارجی نسبت به تشریح فعالیت و محصولات تولیدی حود به بازدیدکنندگان گرامی به پردازد.

امیدواریم شما را در این نمایشگاه ملاقات نماییم.

به نقل از رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان بیست و سومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه با حضور تعداد ۹۰ واحد از تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ آذرماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه با مشارکت استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، قم، همدان، مازندران و زنجان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدیدکنندگان این صنعت قرار دارد.

 

 

🏠 نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی
🗾 نشانی: اهواز، کیانپارس، میدان شهیدچمران
🗓 از ۲۱ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱
⏰ از ساعت ۱۶ الی ۲۲
📌 سالن خلیج فارس

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *